Garantia numelui versus discounturi pentru rezervari directe in regim hotelier
In ultimii ani majoritatea turistilor care viziteaza orasul Bucuresti folosesc pentru a rezerva unitati de cazare cele mai cunoscute platforme de rezervari online.
Fie ca vorbim despre Booking.com, Housetrip, Tripadvisor, Only apartments etc oaspetii isi aleg cazare din bogata oferta a acestor platforme online.
Bucurestiul nu este mai prejos decat alte capitale europene si pe langa hoteluri oferta de cazare in apartamente de inchiriat in regim hotelier este foarte variata.
Circa 500 de apartamente de inchiriat in regim hotelier sunt publicate, disponibile si se pot rezerva prin marile platforme de rezervari online.
Clientii aleg sa oloseasca aceste platforme pentru garantia numelui.
Si intr-adevar un gigant precum Booking.com, cea mai mare platforma de rezervari online din lume, are un serviciu suport de asistenta dedicat clientilor.
Prin urmare clientii se simt in siguranta sa isi faca rezervarile folosind o astfel de platforma.
In special oaspetii straini si turistii.
Pe de alta parte, aceste platforme sunt folosite intens si de catre oaspetii…romani.
Este de inteles faptul ca romanii folosesc acest sistem de rezervare pentru aceasi garantie a numelui caci se simt in siguranta, la o adica daca intampina o problema si au nemultumiri, stiu ca are cine sa lupte pentru drepturile lor, au cui sa ceara sa ii reprezinte de o maniera intimidanta.
Insa aceste platforme de rezervari online nu sunt altceva decat niste intermediari intre hotelieri si clienti.
Si percep un comision de 15% din valoarea fiecarei rezervari realizate prin intermediul platformei.
Acest fapt determina hotelierii sa afiseze preturi mai mari pe platformele respective.
Este de dorit in primul rand a se reconstrui capitalul de incredere al romanilor in sistemul turistic romanesc si poate asa oaspetii, in special romani, vor apela direct la unitatile de cazare pentru a face rezervari.
Caci preturile sunt mai mici, sunt oferite discounturi pentru rezervarile directe si atat timp cat oaspetii isi cunosc drepturile si stiu ce au inclus in acele preturi, pot rezerva cu incredere direct cu unitatea de cazare. Si orice rezervare directa este cu mult mai apreciata de catre unitatile de cazare, caci reprezinta un client cu potential de fidelizare.
Si oricand turistii, clientii, oaspetii, pot apela la ANPC ( http://www.anpc.gov.ro/) sau la Autoritatea Nationala pentru Turism (http://turism.gov.ro/).
Va asteptam cu rezervari directe, cu discounturi pentru rezervari directe pe apartamente de inchiriat in regim hotelier, in centrul capitalei, apartamente complet dotate, mobilate si utilate.